Amer első halála

 2010.03.23. 12:11

aeh.jpgMég mindig a világ

pillanatnyi állását figyeled,
hogy kihasználd,
ha kedvező neked, 
és elfuss, ha nem.

Én nem figyelem a világot, 
hanem a világ figyel engem.
Én döntök, és vállalok mindent,
ami ezzel jár.

Árlista

Részlet

 

"Megjött a postával Amer Első Halála, és ki is olvastam egyből.

Na, ez is bitang jó volt!
Nagyon tetszettek a tanítások.
Tanulságos, szórakoztató és izgalmas!
Ha tudtam volna, sokkal előbb elolvasom.

P.T."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://duncanshelley.blog.hu/api/trackback/id/tr401862090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása