A pokol kézikönyve

 2012.01.16. 00:29

pokol_1.jpg

Duncan Shelley
A POKOL KÉZIKÖNYVE I.

Hogyan éld túl a társadalmi összeomlást

E könyv döntési szabadságot ad bárkinek ahhoz,
hogy biztonságban átvészeljen és kezeljen egy esetleges helyi
vagy kiterjedt társadalmi összeomlást.

Ez a kezelés kifejezetten egyénre szabott.

Azt mutatja meg, mit kell tenned NEKED,
a családodnak, a barátaidnak ahhoz, hogy túléljétek a katasztrófát.

Részlet:

"Amikor tíz éves voltam, egy nap sétáltam hazafelé az utcán, odajött hozzám két fickó, és egyikük adott egy pofont. Úgy megijedtem, hogy attól kezdve tizenhat éven át edzettem, szinte minden nap, harcművészeteket és küzdősportokat tanultam, fegyverekkel gyakoroltam, hogy soha többé ne történhessen meg, hogy valaki ad egy pofont. Tizenhat éven át félelemben éltem, tizenhat éven át püföltem a homokzsákot és az edzőtársaimat, tizenhat éven át vágásokat és szúrásokat gyakoroltam - tizenhat éven át harcoltam magamban azzal a pillanattal, amikor gyerekként kaptam egy pofont, és megijedtem a világtól.

Mondanom sem kell: a félelem nem múlt el az edzőteremben és a ringben (mástól múlt el). Csak egy pofon volt, és mert nem voltam képes szembenézni vele, letértem az utamról, tettem egy 16 éves felesleges kitérőt. Egyetlen pofon miatt."

ÁRLISTA

 

A bejegyzés trackback címe:

https://duncanshelley.blog.hu/api/trackback/id/tr303550615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steven Szilárd 2012.03.08. 20:16:25

@Martian: Valami olyasmi, még sajnos nem olvastam...

knife1 2012.11.16. 20:32:49

Nem értem, miért nem vállalja fel az igazi nevét, miért kell magyar írónak angol "művésznevet" választani?

Steven Szilárd 2012.11.17. 20:58:08

@knife1: Mert jobban hangzik, és ez tetszik neki. Bár ezt tőle kell megkérdezni, nov 29-én a Soter klubban 16 órakkor lesz az új könyvbemutatója!

numizmata 2012.12.21. 21:11:33

Mikor jelenik meg a következő rész?

Szikla Szilárd 2012.12.31. 08:05:59

@numizmata: januárban kezdi el írni és várhatóan március a kiadás...
süti beállítások módosítása