julius-andan-uj-elet-uj-vilag.jpgA modern, magasan szervezett társadalom az ellátórendszereivel kiszolgál minket, mi pedig nemcsak megszoktuk ezt a kényelmet, de gyakorlatilag ezek tartanak bennünket életben.

Az új világnak szerves részét képezik a háborúk, a gazdasági válságok, az energiaválságok, a járványok és a lezárások, melyek mindegyike az ellátórendszereket fenyegeti. Amikor ezek a rendszerek sérülnek, vagy leállnak, azonnal nyilvánvalóvá válik, milyen szélsőségesen függünk tőlük.

A megoldás nem a kivonulás a világból, nem a vissza a természetbe. Ezzel csak egyik függőségből átlépnénk egy másikba. A cél a legteljesebb társadalmi integráció a legmagasabb fokú személyes függetlenség mellett, ami lényegében azt jelenti, hogy a saját közösségeinkben leképezzük a társadalmat kisebb léptékben.

E könyv azt mutatja meg, mit tehetünk magánemberként és kisebb közösségek tagjaként annak érdekében, hogy az ellátóhálózatok sérülése vagy leállása ne okozzon tragédiát az életünkben.

teboly_katonai.jpgAz ára mindössze 4000 Ft, nem tudom mikor fog felmenni az ára úgy igazán Duncan Shelley műveinek, de a történelemben volt már rá példa, hogy nem lehetett kapni és csak a meglévők cserélődtek gazdát a vaterán. 2007-8 körül, emlékszem, hogy a Téboly Katonáit (Elme Gyilkosai II. része) 19 ezer Ft-okért adtam el én is. De hallottam olyat is, hogy egy árverésen 50 ezerért cserélt gazdát az I. része.

Emlékszem 2004 évvégén, amikor hazajöttem a Freewinds hajóról és az akkori kiadó el akarta adni 1 millió Ft-ért az összes könyvet, ami 4200 db volt. Meg akartam venni, de ugye nem volt 1 millém akkor és akikkel beszéltem és ajánlottak befektetőt, közülük senki sem látta azt amit én. Akkor egyébként 1700 Ft volt az ára a könyveknek, én biztos voltam benne, hogy a 240 Ft-ért hozzájutott könyvek mindegyikéhez lesz vásárló 1000 Ft felett. Hát 2 évre rá 5 ezer alatt nem tudtál hozzájutni Duncan könyvhöz.

Szóval ha még nem olvastál, akkor olvass! Javaslom az Elme Gyilkosait és a Bosszú Mesterét kezdésnek. Utána nem lesz kérdés, hogy az összes könyvét el akarod olvasni!

Az első nyomtatás ami most kijött a Juliusból, azt nagyon gyorsan elkapkodták. 1 héten belül várható az új nyomtatás! Szólj, ha köl!

florida.jpgsziklaszilard@gmail.com

70/944-9358, Hajnin keresztül, mert én még nem végeztem itt a nyugati kontinensen

További Duncan Shelley könyvek...

Amennyiben 15 ezer Ft felett vásárolsz, akkor meghívlak egy Zinoshine-ra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://duncanshelley.blog.hu/api/trackback/id/tr5217996356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása