Egy könyv ami magához láncol

 2012.12.08. 14:18

bosszu csaj_1.jpgAnyám nem szokott olvasni, így az egyik este elmeséltem neki a könyv történetét egy 1,5 órában. Annyira izgalmas és érdekes a sztori, hogy teljesen megdöbbenve hallgatta végig, még soha nem kaptam ennyi figyelmet tőle…

Minden évben ugyanúgy végigizgulva olvasom ki ezt a könyvet. Az első alkalommal amikor olvastam (kb. 10 éve), épp az esti alváshoz készültem, na mondom olvasok pár oldalt - ez éjfélkor történt - a következő momentum az reggel 7-kor volt, amikor elértem egy olyan pontra a könyvnél, ahol tudtam pár órát aludni…

Többen azt mondják, hogy jobb mint az Elme Gyilkosai….

Vajon melyik lehet ez a könyv?

...

bosszu.jpg

 

Ez a Leszboszi Cápa!!!

 „A bosszú mestere” címmel megvásárolható:

KLIKK IDE!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://duncanshelley.blog.hu/api/trackback/id/tr544954041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása